REKLAMA
Znaleziono 7928 wyników
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
[Warszawa] Salon NIKE w FACTORY Warszawa Annopolartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon NIKE w FACTORY Warszawa Annopol
Do grona najemców powstającego na warszawskiej Białołęce FACTORY Warszawa Annopol dołączyła marka NI...
[Wałbrzych] Holiday Inn Express operatorem hotelu w kompleksie Galeria Victoria.artykuł
Pokaż artykuł
[Wałbrzych] Holiday Inn Express operatorem hotelu w kompleksie Galeria Victoria.
Holiday Inn Express, marka należąca do największej na świecie sieci hotelowej InterContinental Hotel...
[Wałbrzych] Hotel Holiday Inn Express w kompleksie Galeria Victoria gotowy na przyjęcie pierwszych gościartykuł
Pokaż artykuł
[Wałbrzych] Hotel Holiday Inn Express w kompleksie Galeria Victoria gotowy na przyjęcie pierwszych gości
Budowa hotelu Holiday Inn Express w kompleksie Galeria Victoria właśnie dobiegła końca. Już 8 czerwc...
[Warszawa] Jesienna edycja SCF 2015 za namiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Jesienna edycja SCF 2015 za nami
Targi Shopping Center Forum 2015 były okazją do wymiany doświadczeń i skonfrontowania poglądów na te...
Znana brytyjska marka kosmetyczna Lush otworzy w Warszawie pierwszy sklep stacjonarny w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Znana brytyjska marka kosmetyczna Lush otworzy w Warszawie pierwszy sklep stacjonarny w Polsce
Lush, znana marka kosmetyczna z Wielkiej Brytanii, wiosną tego roku (w marcu) uruchomiła sklep internetowy dla polskich klientów. Teraz zdecydowała się na otwarcie pierwszego, stacjonarnego sklepu w naszym kraju.
W Warszawie powstał pierwszy na świecie sklep marki Hard Rock Cafe połączony z antykwariatem winyli artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstał pierwszy na świecie sklep marki Hard Rock Cafe połączony z antykwariatem winyli
W samym sercu warszawskiej Starówki, w zabytkowej kamienicy przy Krakowskim Przedmieściu 83, powstał nowy sklep marki Hard Rock Cafe. To już drugi Rock Shop w stolicy i piąta lokalizacja pod szyldem Hard Rock Cafe w Polsce, po restauracjach w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu.
Inwestgrupa Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Inwestgrupa Sp. z o.o.
Wrocław, Szewska 10
firma
Pokaż firmę
FOTOHOME - firma zajmująca się drukowaniem dekoracji w ekologiczny sposób | PAW Marta Kosman
Ostrowiec Świętokrzyski, Stawki Denkowskie 25f
Metropolitan Park Markiinwestycja
Pokaż inwestycję
Metropolitan Park Marki
Marki, Tłuszcz, Wilcza
Park Domaszczyn 2inwestycja
Pokaż inwestycję
Park Domaszczyn 2
Domaszczyn, Karwiany, Leśna
Heimstaden przenosi się do biurowca Plac Unii w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Heimstaden przenosi się do biurowca Plac Unii w Warszawie
Heimstaden, europejska spółka sektora PRS, otwiera swoje biuro w Placu Unii. Nowy najemca zajmie w wielofunkcyjnym warszawskim kompleksie około 1 tys. mkw. Przy wyborze nowej lokalizacji firmie Heimstaden doradzały SkyWest oraz Studio A+KA. Invesco Real Estate w transakcji reprezentowała firma Colliers.
LEGO otworzy pierwszy sklep w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
LEGO otworzy pierwszy sklep w Łodzi
Sklep LEGO® w Łodzi będzie szóstym oficjalnym sklepem marki LEGO w Polsce i pierwszym w województwie łódzkim. To już trzecie otwarcie oficjalnego sklepu LEGO w Polsce w tym roku. Nowy salon będzie dostępny dla odwiedzających już w październiku.
Designer Outlet Gdańsk zostanie rozbudowanyartykuł
Pokaż artykuł
Designer Outlet Gdańsk zostanie rozbudowany
Designer Outlet Gdańsk zostanie rozbudowany. Inwestycja sprawi, że to gdańskie centrum outletowe zyska m.in. 14 nowych sklepów i nową przestrzeń restauracyjną. Plany powiększenia gdańskiego centrum outletowego zakładają dobudowanie 2 000 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
500 nowych miejsc pracy w Szczecinie. Panattoni buduje obiekt BTS artykuł
Pokaż artykuł
500 nowych miejsc pracy w Szczecinie. Panattoni buduje obiekt BTS
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, pozyskał finansowanie na realizację nowoczesnego centrum dystrybucyjnego dla jednego z wiodących graczy branży retail. Kredytu w wysokości 36,5 mln euro udzielił BNP Paribas. Obiekt typu BTS powstaje w Szczecinie i zajmie powierzchnię ponad 54 000 mkw.
IKEA i nowe formaty sprzedaży. Plany na 2025 rokartykuł
Pokaż artykuł
IKEA i nowe formaty sprzedaży. Plany na 2025 rok
Pięć nowych lokalizacji, nowe formaty sprzedaży, więcej Punktów Odbiorów Zamówień – IKEA w 2025 roku.
Niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otworzy drogerię w Galerii Siemianowiceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otworzy drogerię w Galerii Siemianowice
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH to kolejna znana marka, która otworzy swój salon w Galerii Siemianowice – nowym centrum handlowym Acteeum, realizowanym wraz z Falcon Investment Management w Siemianowicach Śląskich.
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Twierdza Kłodzko rozbudowuje park handlowy
W maju tego roku, EPP rozpocznie budowę nowej części parku handlowego przy Galerii Twierdza Kłodzko o powierzchni blisko 4200 mkw. Swoje salony w dwupoziomowym budynku otworzą debiutujący w rejonie Kotliny Kłodzkiej międzynarodowy retailer, z którym podpisano umowę na wynajem około 2100 mkw., a także drogeria dm, której sklep będzie miał blisko 625 mkw. Ponadto Reserved, wieloletni najemca centrum, relokuje się do większego lokalu – ok. 1450 mkw. Jego miejsce w parku handlowym, na powierzchni ponad 1000 mkw., zajmie Sinsay.
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]
Rynek handlu w Polsce należy do największych i najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie Środkowo-Wschodniej. Do końca pierwszej połowy 2024 roku łączna powierzchnia nieruchomości handlowych wyniosła 17,3 mln mkw. z czego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
REKLAMA